Sunday, December 16, 2012

Harriet in Cuba + Zomaar een dag

Dag allemaal,

Viavia kreeg ik een linkje naar ene Harriet, die momenteel in Cuba Havana verblijft en daar 's maandags 5:45, verslag van doet. Erg vroeg misschien, maar je kunt het nahoren via:
http://www.radio1.nl/krosnachtvanhetgoedeleven

Hierbij vervolgens:
24 Hours uit mijn ontiegelijk vrolijke, interessante, het lijkt wel een Feestboek leven leven:

  • gisteravond met collega's in Amsterdam gegeten, daarna kort geborreld;
  • vanochtend twee uurtjes gesponnen, gespind, eh aan spinning gedaan voor de fietsconditie;
  • daarna onder de snelbruiner gelegd (mezelf) om aan het strand daaro niet gelijk te verbranden;
  • zodirect nog wat Spaans leren (wat ik me elke dag in ieder geval voorneem);
  • vanmiddag salsa les,
  • daarna naar kennis om gezellig koffie te leuten enzo;
  • en 'nu', je gelooft het niet, zit ik dit bericht te typen (joh!)!

Zo, poepoe, ff alle meligheid eruit gegooid.

Maar even alle gekkigheid op een stokje: de voorbereidingen zijn in volle gang, om niet te zeggen dat deze een climax bereiken qua tijdsbesteding, waar ik in mezelf alleen mee wil opmerken: het moet niet gekker worden Wim: het is maar een vakantie....

Groetjes,
Wim

1 comment:

Bedankt voor je reactie!

Groet,
Wim