Sunday, February 10, 2013

En de rest....

Excuses dat ik zo weinig heb bericht op de blog:
internet in Cuba bleek duur: 6 CUC (5 Euro ) per uur/dag vind ik iets te gortig, en het werkt niet elke dag, of ik had het niet ter beschikking.

Verder zijn er veel dingen gebeurd, zodat het bloggen even niet op de eerste plaats kwam.

Bij deze een korte samenvatting:
's Avonds 14 januari beroofd in Havana, terwijl ik mijn casa zocht; daarna druk geweest met nieuw paspoort regelen, bankpas blokkeren, etc. (allemaal, niet zo slim, in 1 heuptas gestopt);
daarna toch een week weggeweest met Canbicuba, een Canadese fietsorganisatie, superreis!, helaas zonder internetbereik;

Mijn fiets heb ik op 31 januari totall loss gereden (frame opgelopen(=onderste schuine buis geknikt), voorvelg gedeukt, achtervelg gebroken, etc. Gelukkig ben ik er met wat hechtingen (3 in de wenkbrauw, 2 in de kin) en blauwe plekken goed vanaf gekomen.


In Havana ben ik merendeels in casa particular Mariluz geweest,  Centro Havana.
Supercasa:  rustig, veilig, mooie kamers. Mariluz en Vivian hebben me bij veel dingen geholpen, ook de broer van Mariluz, Enrique: bedankt!
Gegevens casa:
marilu@emailground.com
Virtudes No.264, (altos) e/ Blanco y Aguila.
Centro Havbana, tel. 0053 7 863 1501 / mobiel: 0053 5 251 8786
Mocht je ze bellen: doe de groeten van Mr. Been!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie!

Groet,
Wim